Pages

SURVIVAL

Juče sam na ulicama Starog grada uradio jedan od najdražih postova do sada koji govori o...  Recimo da ću sada ostaviti vama da procenite i doživite moja kreativna rešenja. :)

Ukoliko se pitate zašto ne poziram ispred objektiva kao što je očekivano, onda propuštate čitav koncept Style by Adrian bloga, a to je stvaranje jedne velike priče sa svakim editorijalom kao delom slagalice.

U editorijalu SURVIVAL nastavljam da vas inspirišem i dam koju informaciju kako uskladiti dve suprotne strane. Prirodni materijali poput vune i kašmira su sjajni izolatori za predstojeći period, a ja sam ovog puta uzeo pantalone u Bershki (ode se ponekad tamo), džemper je napravila moja baba, cipele su rađene po meri od italijanskog antilopa, a delo su poznatog Damira Cimeše.
Nakit je radio Milan iz Iskre i samim tim obogatio ovaj post.
Ono čemu ću posvetiti pažnju ovog puta jeste saradnja koju sam napravio sa brendom Tailor 4 Less gde sam imao priliku da "dizajniram" svoj kaput od najkvalitetnijeg kašmira! Jeste li znali da se on dobija od donje dlake kašmirske koze? Postoji još jedna stvar koja me raduje, a to je mogućnost posedovanja nečeg prirodnog porekla, a da pritom životinja nije ubijenaKaput se radio po mojoj meri, međutim dodao sam svuda koji centimetar više zato što volim širu odeću.

Predlog za muškarce: Pođite na sajt http://www.tailor4less.com/ i napravite sami svoj sako, pantalone ili košulju po neverovatno niskim cenama i naravno free shippingom. Zvučim kao da radim u TV Shopu sada, ali defintivno vam preporučujem najbolji izum - 3D dizajn.

Nadam se da će ove fotografije uspeti da vam prenesu obe poruke (modnu i emotivnu zato što njih dve nikako ne mogu biti odvojene) na kojima smo moji prijatelji i ja radili i istovremeno osećali sve što vi sada vidite ovde.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ENGLISH:

Yesterday I made one of my favourite editorials so far about...  I won't limit your imagination with my creative solutions, but give you the space and freedom to feel it the way you do, on your own.
If you are wondering why I dont just pose for the camera as it is expected, then you've missed the whole point of  "Style by Adrian", which is creating on big story with each editorial as a piece of puzzle.

In editorial SURVIVAL I am continuing to inspire you and give you some informations about how to match completely different styles.
Natural fabrics as wool and cashmere are great isolators for upcoming weather, and this time I am wearing Bersha pants, this cool sweater which my grandmother had made and phenomenal shoes of italian antilope by Damir Cimesa.

This time all my attention goes to collaboration with absolutely great brand Tailor for Less where I had a chance to design my own coat of the most quality cashmere!
There is another thing which is making me unbelievably happy is being able own and present to you beautiful, natural clothes without having to kill any inoccent animal!
By every fashion "rule", coat is supossed to fit as a glove, but in some cases I encourage oversized things, as a way of making a sort of fashion statement.

Proposition for my readers:  Go to website http://www.tailor4less.com/  and make your own jacket, blazer or pants. It sounds as if I'm working for TV shop, but I honestly recommend  the best thing ever made-their 3D design.

I hope that these photos manage to transmit each message (both fashion and emotional, not that those two can be separated) we were trying to send you, and everything me and my friend working on this editorial felt while making it.















Nadam se da vam se ovo svidelo koliko i NOTORIOUS. Mnogo me zanima vaša reakcija na ovo :)

I dame...  SRETAN VAM PRAZNIK :*

Veliko hvala prijateljima Sofiji Sretenović, Ani Spajić i Tamari Karabasil koji su pomogli u realizovanju SURVIVAL posta. :)

11 comments:

  1. Replies
    1. Draga Jovana, baš sam sretan što ti se dopada!
      Poljubac!

      Delete
  2. Na osnovu slika se zestoka prica moze napisati. :-) Svaka cast.

    Pozdrav.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah! :D Onda pišemo roman uskoro :D

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Greetings for you from Serbia bro! :D

    ReplyDelete
  5. Sve sto radis, radis sa stilom! Sofija lepota <3
    Kaput je unikat :)

    ReplyDelete
  6. Fotografije imaju emociju, a outfit-om sam oduševljena. Moram da priznam da ti brada, koja je po mom mišljenju must have, odlično stoji!
    Bises! JiPé
    http://jpmodehomme.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ovo je jedan od najboljih muskih blogova koje sam pratio do sad. Svaka cas :))

    ReplyDelete