Pages

NOTORIOUS


Dragi moji

Editorijal NOTORIOUS je nastao zbog mog pritiska nad srpskom modom nedavno u galeriji Ozon.
Došao sam na ideju da vam predstavim nosivu odeću koju prave naši kreatori. Ranije sam nosio ekstravagantne komade srpskih kreatora, a onda sam sazrevanjem shvatio da ekstravagancija dobija na težini onog tenutka kada je prava osoba nosi i okrenuo se jednostavnijim i suptilnijim stvarima koje apsolutno žive na meni.
U NOTORIOUS-u vam takođe predstavljam i najnoviju haljinu Jovane Marković koju je na fotografijama iznela Marija Merdžan. Ženski deo osoba koji čita ovo može sa sigurnošću da nosie haljinu od čipke i vune i pokaže njihovu tamniju, buntovničku stranu.
Muškarci, sa druge strane, moraju imati u svom ormanu crnu košulju, a ova koju ja nosim sa prepletom je sjajan izbor za sve prilike, tako da nećete morati da se mučite oko sklapanja i uklapanja, a to je ono što nama najviše smeta. Praktičnost i visoka elegancija su karakteristike ove košulje.
Koliko bi vam se dopale pantalone sa pepito dezenom je vaša stvar. Mene su vratile u neko davno vreme, ali znam da ih više ne bih oblačio zato što sam nakon ovoga shvatio da ne volim ni tračak bele boje na pantalonama.
Ovo je bio primer da u Srbiji ima ljudi koji stvaraju sjajne stvari, a na vama je da nakon moje sugestije odlučite hoćete li u svoj stil odevanja uneti malo igre.
Do tada uživajte u fotografijama koje sam vam priredio.

Edit: NOTORIOUS
















MODEL: Marija Merdžan




KOŠULJA/PANTALONE: Ivan Džolić

HALJINA: Jovana Marković


Ako i dalje želite da pratite dešavanja na blogu povežite se sa Facebook stranicom:
Hvala vam na dosadašnjim kritikama uz pomoć kojih je svaki sledeći post bolji od prethodnog.
Veliki pozdrav! Be free to comment.  :****


18 comments:

  1. Kako ti dobro stoji brada, nemoj nikad da se brijes! Uzgred, predobre fotke.. :)

    ReplyDelete
  2. Ovo je strava!!!!!!!!!! Koliko su fenomenalne fotografije! Odusevljena sam....

    ReplyDelete
  3. Svaki post/editorijal je sve bolji, kvalitetniji i sve me više oduševljava! :)
    Inače Aleksandre mogao bi lepu karijeru da napraviš kao model, odličan si :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izuzetno mi je drago zbog takvog odgovora :D Pokušavam da napravim nešto bolju viziju bloginga..
      A ideja o tom modelingu...Ne, nije to za mene :D

      Delete
  4. Divan editorial!!! Bravo!!!

    ReplyDelete
  5. ufff toliko sam bila oduševljena postovima na prvoj strani da sam morala da pregledam sve do kraja! i baš sam srećna što u Srbiji postoji fashion blog kao tvoj i što sam ga konačno pronašla:)

    Kristina, isto Ranković haha ;)
    xo.

    ReplyDelete