Pages

DESPOT

Pre nekoliko nedelja na hipodromu sam zajedno sa ekipom magazina Plezir snimio editorijal i naslovnu stranicu.
Teodora Kovrlija, urednica pomenutog magazina, me je pozvala nedavno kako bi napravila sa mnom intervju o mom blogu, pogledu na današnju modu i svemu što jedan savremeni muškarac treba da zna.
Rado sam se odazvao zato što mi je izašla u susret čim je spomenula da će editorijal biti urađen u skladu sa mojim stilom.
Vikend na hipodromu je ulepšala i njihova fotografkinja Aleksandra Skorupan koja je uspela da prenese ono što sam osećao tog dana. Ljubav i mir ka ovim divnim životinjama, naročito ka Eliti, kobili koja je bila moj prijatelj na snimanju.
Magazin Plezir je proizvod ambicioznih mladih ljudi koji pišu o kulturi, umetnosti, modi, fotografiji, putovanjima... Jedan od retkih časopisa gde se nećete susresti sa vestima iz politike ili tabloidnim naslovima.
Slobodno ga mogu nazvati nadom Srbije.

Ono što nosim na ovim fotografijama našao sam skladnim za ovakvu priliku, te sam obukao stari mundir, Ralph Lauren košulju, Zara Pantalone i cipele iz nove kolekcije Damira Cimeše.
Već neizostavno prstenje je ručno spravljeno pod imenom "Iskra", a zlatna ogrlica je delo Sonje Iglič iz kolekcije "Minimal" koja se može naći u galeriji Vorkapić Art u City Passage-u na Obilićevom vencu.

Ispod fotografija videćete link koji vodi ka mom intervjuu na čak četrnaest stranica, a savetujem da pročitate Plezir zato što sam siguran da ćete ga svrstati u svoju mesečnu naviku. :)















KORISNI LINKOVI:

INTERVJU :   PLEZIR MAGAZIN

STYLE BY ADRIAN: FACEBOOK
VORKAPIĆ ART: FACEBOOK

ALEKSANDRA SKORUPAN: BLOG

Ludo me zanima šta imate da kažete na ovo :)
Veliki pozdrav!

Aleksandar Adrijan Ranković

3 comments:

  1. Svaka ti cast. Slike su odlicne, a mundir je upotpunio sve. :-)

    Pozdrav.

    ReplyDelete
  2. Very cool pics!!
    Nice outfit too
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/03/200-am.html

    ReplyDelete