Pages

LET THEM EAT CAKE

Ovo je veliki dan za moj blog i mene.
Radi se o postu koji sam kreirao u glavi mesecima. Nakon što su se stekli uslovi da se radi, sjajan tim se okupio i nakon sedam sati snimanja napravio sledeći produkt.
Priznajem da sam opčinjen Marijom Antoanetom i spektakularnim lucidnim ponašanjem iste. Istoričari su tradicionalno prikazivali Mariju Antoanetu kao površnu, slabu i odanu hedonizmu.
"Neka jedu kolače" (kao odgovor na to što narod nije imao hleba) je bila rečenica koja je obeležila istoriju njene vladavine, pa te motive možete videti na fotografijama.

Nadam se da ćete uživati sa nama u XVIII veku. 
















UKOLIKO I DALJE ŽELITE DA PRATITE DEŠAVANJA NA MOM BLOGU LAJKUJTE STRANICU STYLE BY ADRIAN


Modeli
Nađa Đukić
Nevena Vereški
Iva Tramošljanin


Fotografija: 
Adam Rakićević
Nenad Prokić 



Šminka:

Mia Ristić

Frizura:
Milica Popović

Lokacija:

Haljina 1

Haljine 2 i 3
Narodno pozorište, Beograd

Rokovnik: 

Veliku zahvalnost dugujem mojoj prijateljici Cvijeti Radović koja je omogućila snimanje u Vili Jeleni. 









16 comments:

  1. predobro. a ko je bila Marija Antoaneta?

    ReplyDelete
  2. Svaka cast, predobro!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhah,pa naravno da znam ko je Marija Antoaneta ,valjda to svi znamo ;)

      Delete
  3. Ok fotke kao fotke super, ali eto mislim da u kostimografskom smislu gresite, pa ovi kostimi nisu iz tog perioda nikako, a frizure da ne pricam,eto mozda gresim ali istu kostimografiju sam studirala i zavrsila.U njeno vreme zene su imale ogromne frizure sa previse ukrasa, a haljine su bile sa kotaricama, dok vase nekako podsecaju me na neki 19ti vek.Ne zelim nikako da osporim ovaj post, verujem da je u njega ulozeno previse truda,i da naravno da je sve to rezultiralo odlicnimm fotkama, ali eto mislim da su kritike dobrodosle ponekad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na dobronamernim kritikama i razumem šta želite kazati, zato što imate pravo u tome što pišete, no hteo bih Vam reći da je ovaj rad moje viđenje uzetog objekta. Zar mislite da ne znam kako izgledaju originalni kostimi XVIII veka?
      Ovo je modernija verzija naše teme, jer je u Srbiji jedna već odlično iskopirana sa originalnim kostimima.

      U svakom slučaju, hvala Vam!

      Delete
    2. Niko ne osporava da ne znate kako su kostimi izgledali, daleko od toga, samo eto malo ste omasili u modenizaciji. Zaista se slazem sa predhodnim komentarom. Ali fotografije i koncept su zaista ispali super!

      Delete
  4. Mi smo odusevljeni !!!
    Sve je prelepo.

    ♥♥♥

    ReplyDelete
  5. Znaci ja sam i vise nego odusevljena! Svaka vam cast... Fantasticno, fantasticno, fantasticno!!! :)

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Divne su slike... Vidi se trud, lepo su pozirali modeli, samo jedina stvar koja mi smeta je preterana obrada fotografija.. Prelepe, svaka cast na ideji, uvek je osvezavajuce spojiti istoriju sa modernim pravcima... :)

    ReplyDelete
  7. Divne slike :) I jos nesto, ne postoje dokazi da je Antoanetica izjavila "S'ils n'ont plus de pain, qu'ils mangent de la brioche", vrlo je verovatno da je to cista izmisljotina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Vam. Da, znam. I ja mislim da je izmišljotina.

      Delete
  8. Marija Antoaneta sa suprugom je bila jedan od finansijera Americke borbe za nezavisnost, toliko o tome da je bila povrsna. Mislim da je videla stvari mnogo bolje od ljudi tog vremena. I bas joj je jedna druga revolucija sa slicnim stavovima dosla glave. Slika sa jagodom je predobra, bas tako ja zamisljam Mariju Antoanetu :)

    ReplyDelete
  9. Marija Antoaneta sa suprugom bila je jedan od glavih finansijera vodja Americke borbe za nezavisnost, toliko o tome da je bila povrsna. Mislim da je mnogo bolje videla stvari od svojih savremenika. Bila je tragicna licnost, neshvacena i nevoljena u Francuskoj koja nikada nije volela strance. Ironicno u celoj prici je to da joj je jedna druga revolucija sa skoro istim idealima dosla glave. Inace slike sa jagodom i sveskom su mnogooo dobre, tako ja zamisljam Mariju Antoanetu! :)

    ReplyDelete
  10. Prelepo :))))))) Svaka cast! :)

    ReplyDelete